Kallblåst!

I dag har det varit riktigt kallt! Minusgrader på morgonen och till och med lite halka på vägen till jobbet. Sen har det blåst riktigt kallt. Jag frös redan på jobbet och inte blev det bättre att sitta ute och ha lektioner i kväll!

Blev en riktig jobbdag men med olika typer av jobb! Började hos Bob där hans kompis Fixar hade ramlat ut ur hagen och fick höra Bob sällskap inne i dag. Bob var inte lika sugen på promenader när kompisen stod inne men vi har gått några svängar. Sen tömkörde jag Zayats, banan var nysladdad inför kvällens träning och Zayats behöver se annat så vi gick till en vändplan och jobbade lite där i stället.

Sen Ica, middag och på kvällen träningar hemma. Tre ponnyekipage och så Linda! Jag frös fast jag hade vinterkläder med både överdragsbyxor och kappan. Efter träningar fick jag hjälp att köra ut balar så nu har hästarna nypåfyllt igen! Avslutade kvällen med att tvätta Bob och sen fika. Ladda för mer jobb, mer hdt men förhoppningsvis mindre blåst i morgon!

Zayats i morse! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0