Frost och regn!

På morgonen minusgrader och frost, vackert och frisk luft. På kvällen regn, blöta, lera och mörker. Ska jag gilla höst måste det vara som i morse, inte som i kväll!

På morgonen gick jag promenerad med Bob hos Nisse, sen tog jag Grå och Clarinett i töm hemma. I väg på Ica och sen på kvällen i regnet, efter varma mackor till middag, longerade jag en kall Forzett. Hon fick täcke på sig efter, första gången för i höst för henne.

Sen tömde jag banan på hinder och gjorde ett försök att sladda den men det var lite för blött. Avslutade hos Bob med att gå lite i mörkret, borta och spola såren. Sen ostbågar och julmust till kvällsfika, säkert jättenyttigt!

Bob i morse! 

Tömkörde Grå lite på vägen. Försökte ta lite fina bilder i frosten, men det blev inte så bra... Här ser hon vild ut, det var hon inte

Här ser man mest vägen... 

Clarinett, observera hennes numera ganska raka rygglinje! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0