Fredagkväll!

I kväll ganska kallt, 
-6 grader, så det är nog vintern som är här!

På morgonen tog jag Forzett och gjorde uppsittningsträning, satt upp på henne flera gånger så bästa jobbet på länge med henne. Att gå tre av fyra dagar har verkligen varit toppen för henne, synd att tiden inte finna till det hela tiden. Red även Zayats innan det blev jobb. 

Efter jobbet åkte jag och hade en träning. Inte så vanligt på en fredagkväll men vi har fått ställa in flera gånger pga vädret nu på slutet så det var lika bra att passa på när det inte regnar. Men kyligt att stå ute, dags att leta fram alla vinterkläder! 

Bakade en sockerkaka när jag kom hem eftersom Nisse får besök i morgon. Själv ska jag jobba! 

Forzett! 

Och utsikten från Zayats! Med snö i luften 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0