Ett mörker!

Nu behöver det inte bli mörkare! Får sån ångest över att det snart är mörkt mest hela tiden, jag gillar inte mörker!

I morse tog jag Zayats i töm. Trots att inte underlaget är det bästa så släppte hon jättebra och blev fin, så jag planerade snabbt om och hon får jobba i töm i morgon också! Sedan red jag Grå, började på banan och fortsatte sedan runt träden i skogskanten, bra jobb för henne!

Sen Ica, och åkte direkt till ponny familjen och tömkörde unghästarna. Sen hem och fixade middag. Vidare till stallet och uppsittningsträning med Forzett. Nu känns hon äntligen redo att börja åkas på. Spänningarna vid pallen och när jag hänger och klänger är borta. Jag tror att mycket ligger i att hon gått jobba lite mer den hör veckan hon behöver nog det. Blir bara jobbigt för mig att hålla igång det!

Kämpade mig igenom lite bokföring också, är ju snart momsrapport så dags att ta tag i det. Nu väntar ytterligare en jobbdag i morgon!

Zayats i morse! 

Grå i skogskanten! 

En av ponnyerna jag tömkörde i dag, ser ni utsikten över älven? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0