Torsdag!

23 grader varmare än i söndags, det svajar verkligen fram och tillbaka vädret!

Började med att mocka och spåna lösdrifter och förbereda lite inför helgen. Sen tog jag Wasabi i töm, fortförande lite väl laddad men bättre än sist. Red Chokladen som också var fortsatt laddad, Zayats red jag i det uppstramande spåret och avslutade med Lemonaden på banan. 

Middag och sen i väg och tömkörde två ponnyer. Tillbaka till stallet igen och tog Forzett i töm. Mitt under passet fick jag känslan av att jag inte stängt av vattnet! Så fick bli ett lite snabbare avslut på passet och i stället fick hon träna parkering. Ställde henne utanför gästhuset medan jag gick in och kollade vattnet, som givetvis var avstängt, hon stod kvar på samma ställe när jag kom ut igen.

I morgon är det fredag, black friday och löningsdag, misstänker att vi har det vi gör på jobbet!

Wasabi! 

Chokladen efter sitt pass! 

Zayats ute i snön! 

Forzett vid stallet efter jobb! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0