Dubbelhelgen!

Allhelgonahelgen, eller dubbelhelgen, är här. När jag började jobba i butik var fredagen innan en stor handlingsdag, troligen eftersom det var stängt på lördagen, numera är det mest som en vanlig fredag. Men så är det ju öppet i morgon också, även om vi slutar tidigare!

Det har snöat hela dagen, jag är ändå nöjd att det är snö i stället för regn! På morgonen tog jag Lemonaden i töm, och sen var tanken att rida Zayats men blöt och spänd häst kändes inte lockande att sitta upp på så hon fick jobba i töm ute i snön i en av sommarhagarna.

Efter jobbet och middag var det stallet igen och även då blev det lite omstuvning i min planering och jag tog Emina i töm. Även i morgon ska det snöa, eller regna eller både och, men jag slutar tidigt så hoppas hinna lite hästar!

Lemonaden i töm i snöfallet! 



Zayats med julkortsbakgrund! 

Emina i lyset i kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0