Pollenallergi!

Min pollenallergi driver mig till vansinne just nu, känns som att jag lever i en burk!

Tidig morgon och jag satt på Clarinett klockan 8.00 för att hinna röra lite på henne efter gårdagens genomgång. Sen åkte jag på Hammarn och tömkörde två hästar och hämtade transporten. 

Tillbaka i stallet så hjälpte Nisse mig att lasta Movie, i dag fick Lemonaden följa med som sällskapshäst så jag inte skulle behöva jävlas själv där nere. Och så åkte vi på kliniken för besiktning av Movie. Tyvärr inte helt rena papper i dag heller men egentligen inga stora anmärkningar vilket ju gör det ännu surare.

Hem igen och jag hade en hopplektion innan nattning av hästarna och lite bokföring. Nu ladda för i morgon!

Movie och Lemonaden på tur! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0