Urblåst!

Mycket jobb i dag, och blåst. Känner mig helt urblåst och väldigt trött och lättirriterad i kväll, bäst att lägga sig direkt!

I morse tog jag Cherry utanför boxarna och jobbade med start, broms och styrning, och bettet inverkan. Blir bra förberedelse för att börja tömköra som ny är nästa grej för henne!

Sen jobbet, på väg dit slog allergin till och det har varit en snuvig och jobbig dag. Hoppas att det är bättre i morgon! Direkt från jobbet till lektionerna, de jag skulle ha i torsdags när det blåste. Givetvis drog blåsten igång lagom till Jag började och det var svårt att höras, skulle verkligen behöva mikrofonset.

Hemma igen så hade vår av hästarna rivit delar av sin hage så det var bara att bygga ut och om den, de hade nog upptäckt att det var mer gräs på utsidan, men de var kvar i hagen som tur var. Longerade även Wasabi, hon har ju inte gått att gånga på ett tag men igår fick jag tag i henne. Blev inte så fokuserad longering men hon har ju gjort av med lite energi i alla fall. 

Nu ska jag sova och hoppas på mer energi och bättre humör i morgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0