Regndag!

Till slut blev det en riktig regndag och vi har fått rejält med regn! Det behövs verkligen men jag är glad att jag jobbat i dag och kunnat vara inomhus mest hela dagen!

I morse tog jag dock Wasabi och Lemonaden i töm i regnet. Sen jobbet, hem och gjorde mat innan jag hade en lektion hemma. Då hade det slutat regna som tur var. Stängslade de ut åt basjkirerna och tog Cizmet i töm. Sen ner till betet och träffade Linda, och vi red it med Chokladen och Juliette. Chokladen var lite lätt vimsig och skulle ena stunden gå först, men sen bakom, och hon växlade mellan höger sida, vänster och mitten... Men pigg och glad, och det är ju huvudsaken!

Glass till kvällsfika, i morgon väntar ett skitpass på jobbet, då jag jobbar 10.00-19.15. Jag gillar inte de tiderna men det är ju bara tre jobbdagar kvar nu innan semestern så jag får leva med det!

Wasabi i morse i regnet! 

Vi mötte solen på kvällens tur! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0