Intensiva veckor!

Jag gruvade mig lite för förra veckan eftersom det var så mycket men det gick ju ganska bra, nu väntar ytterligare en intensiv vecka men jag tror att den också kommer gå bra. Och sen tror jag faktiskt att det kommer lugna sig lite!

Inte jättepigg när jag klev upp igår, sent från crusingen och tidig morgon men det gick. Ledde först hem semesterhästarna till gården, och sen ner till betet och kollade innan de kom och hämtade första omgången av semesterhästarna. När de åkt så tömkörde jag Cherry en sväng i skogen, och när vi kom tillbaka var det gott om tid så jag tog även Cizmet lite i töm i en tom hage.

Sen Ica där det var lugnt igår. Sen hem, middag och så träffades jag och Linda nere på betet. Vi red ut med Clarinett och Juliette. Tog även Chokladen i töm men då hade knotten kommit fram så både jag och Chokladen var rejält irriterade. Finns det något som håller knotten borta?

Sen glass till kvällsfika och nu ny dag med Ica-jobb men börjar i stallet!

Såklart skulle Doris följa med och hämta hästarna. 

Hon följde dock inte med tillbaka utan jag tror att hon blev kvar där hela dagen sen 

På tur med Cherry

Cizmet! 

Och Chokladen som till och med hade fått ett nytt schabrak! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0