Hopp-onsdag!

Nu är det bara en arbetsdag kvar till semestern, även om de skickade nu på morgonen och undrade om jag kunde jobba i dag med...

Igår morse red jag lite på Lemonaden i gräset vid betet och red ut Clarinett i skogen. Vi red en sväng där vi brukar rida fel för det är så igen växt, givetvis gjorde jag det igår med! Men det är bara en liten bit i början och sen är det en huggen skogsväg och lätt att hitta.

Sen jobb och efter jobbet red jag Zayats, Linda filmade lite medan vi hoppade. Tycker verkligen att hon börjar hitta hoppningen nu! Bra att få det på film också, planen för i dag är nämligen att flytta ner dom på bete så då kommer det bli mindre hoppning ett tag, men annan ridning och träning i stället.

Så har en del att pyssla med i dag, bäst att sätta fart!

Lemonaden igår morse! 

Från turen med Clarinett! 

Jag och Zayats! 

Bob på betet igår kväll! 

Han är så fin! 
En bild till! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0