Nackspärr!

Ingen bra dag igår med nackvärk och begynnande förkylning. Men känns bättre i dag så jag hoppas att det är på väg förbi!

Natten till igår sov jag jättedåligt, hade haft ont i nacken några dagar (började nog hos tandläkaren och blev inte bättre av att köra transport till Sundsvall) och det eskalerade på fredagskvällen och gjorde det svårt att sova. Dessutom började jag känna mig snorig och förkyld. Ändå på benen igår och nacken släppte efterhand. I dag känns den bra och jag har bara lite ont i halsen så jag hoppas att även förkylningen ger sig.

Igår morse släppte jag ut Forzett och Movie, de skötte sig exemplariskt och höll sig lugna i hagen. Longerade Wasabi som hade fullt av energi och frustration och inte alls lika exemplarisk. Sen Ica där det var väldigt lugnt, antagligen för fint väder och dessutom skidor på tv. 

På väg hem från jobbet så stannade jag och tömkörde på ponnyer. Sedan middag, nattning av hästarna och tidig kväll! I dag ska jag se vad nacken tycker om lite ridning igen! 

När man fått ny saltsten! Lemonaden och Bob! 



Wasabi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0