Första advent!

Första advent och jag är utan röst! Jättejobbigt att sitta i kassan men på något vis har det gått!

På morgonen red jag de två hästar som inte är mina, ville ha dom gjorda i fsll drt blev kallt eller jag var trött. Lillebror fick jobba med övergångar till och från trav på banan. Och Zayats red jag på slingan, den är fortfarande ganska tungjobbad så hon var ganska svettig efter passet. Mellan rudpassrn släppte jag även ihop Lillebror med Grå och Juliette, han var inte riktigt nöjd med att gå ensam.

Sen jobbet utan röst. Hem, middag och på kvällen tog jag Wasabi och Clarinett i töm. Borde väl ha ridit eftersom det lär bli mer tömjobb och longering i veckan när det ska bli kallt. Men orken fanns inte riktigt så det blev så. Jag hoppas att kylan inte kommer hit och prognosen är fel!

Lillebror efter ridning

Hopsläpp! 

Väldigt lugnt! 

Zayats på slingan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0