Dan före dopparedan!

Nu är det jul, och jag är ledig 5 dagar! Har jobbat mycket den sista veckan, dels är det en vana att jobba alla storhelger, blir ju inte jul utan julstressen på jobbet. Dels försvinner några dagar när vi har stängt (och vi har timlön och förlorar de timmarna), men jag har även tagit ledigt juldagen så då blev jag ledig fem dagar!

Snöat på tvären i dag. Jag tog Wasabi i töm innan jobbet. Sen fullt ös på jobbet, vi stängde 18 och då direkt till stallet. Mockade och spånade en lösdrift, Linda hade då gjort samma med de andra två så nu är det fint hos alla.

Sen uppesittarkväll, Tv4 play låg nere men mig gjorde det inte så mycket för medan de fixade det så hann jag fixa lite hemma. Ägghalvor med räkor och majonnäs, gräddade vitlöksbaguetter och så hade vi räk och kräftröra från charken. Dessutom gjorde jag varm choklad med mintu och grädde! Två spel orkade jag, och hann med, men vann i alla fall 100 kr. 

Nu laddar vi för jul och julledigt! 
Wasabi i morse! 

Varm choklad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0