Maasagedag!

Lång dag, men bra och intressant dag!

Upp tidigt, red Zayats på vägen en sväng innan jag körde upp Clarinett, Juliette, Lemonaden och Chokladen till Nisses stall. Ulrika kom dit i dag och gick i genom hästar. Förutom mina så tre ponnyer sim tränas för mig. 

Lemonaden var betydligt mer avspänd och det gick lossa henne betydligt bättre än vad vi hade trott. På Clarinett hittade vi ett nytt problemområde, känns som ju mer dyker upp desto mer vi hittar och lossar. Chokladen var bara med för att få på en tappsko.

Sen när jag körde tillbaka hästarna så åkte de till en ny beteshage, och jag hämtade äv Wasabi och Grå. Sen åt vi på byn, vårrullar, och så u väg på några träningar. Hann bli mörkt innan jag hade vattnat alla. Nu ladda för jobbhelg!

Clarinett gås igenom! 

Hästarna på nytt bete! 

Häftigt ljus! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0