Fredagshets!

Fredagar är intensiva på jobbet, i dag dessutom lönefredag och två personal kort!

Men började hos hästarna. Longerade Lemonaden efter råd av massören, och det var nog ganska lagom då hon var lite öm efter gårdagens behandling. Sen red jag ut en sväng på Chokladen. 

Efter jobbet blev det snabb och enkel middag, Nisse är i Norge över helgen så det är väldigt lugnt hemma. Desto värre på jobbet där det var stress och jäkt hela dagen. På kvällen fick Clarinett jogga i töm, också lite lätt jobb dagen efter behandling. Nu är alla djur fixade och jag ska försöka sova. Beställde en pannlampa också i kväll, börjar verkligen vara tid för det nu!

Lemonaden i morse, syns inte på bild men hon var väldigt loss i kroppen 

I skogen med Chokladen! 

Ingen stress hos prinsessorna, när jag och Chokladen kom tillbaka hade de vilopaus 

Halvmörkt innan jag var klar med Clarinett! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0