Söndag!

Sol och fin höstdag, jättefin häst på träningen och sen kan man väl inte begära så mycket mer?

Började i morse med att longera Wasabi, över bommar och litet hinder, och sen rida Kayden. Efter det packade jag in Clarinett i transporten och hämtade upp Nisse och åkte på dressyrträning. Clarinett var superfin och jag fick bra hjälp. Fick mycket beröm över Clarinett men känner att jag inte riktigt kan matcha henne, jag är för långsam, blir fast i yttertygeln och kommer inte ner i sadeln alls i galoppen. Så det var lite både och, men hästen var fin. 

Vi stannade och åt pizza på hemvägen och jag red Grå när vi kom tillbaka. Sen lite kaffe innan jag åkte på lektioner. Hemma igen och med hästarna nattade så sydde jag klart sista täcket. Nu är det bara att ladda för jobb i morgon igen! 

Wasabi i morse! 

Innan träningen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0