Oktober!

Oktober nu och höst på riktigt, för tre år sedan snöade det tydligen första oktober. Jag har mycket kvar att göra innan vintern, men igår blev det inte så mycket gjort!

Jag var seg efter kalaset, inte dålig men seg och lite yr. Tog det lugnt på förmiddagen och sen hade jag en lektion och tömkörde en ponny här hemma. Red lite dressyr på Clarinett som ska på träning i dag och tog Kayden i töm. Sen stuvade makaroner och köttbullar till middag och så red jag lite dressyr på Chokladen också, hon var riktigt fin! Hann även sy lite täcken som behöver lagas, ganska nya täcken med rejält stora hål som jag hade tänkt kassera, men gör ett försök att laga dom ändå nu när jag inte har så mycket pengar. Får se om de håller, är ju inte så roligt att köpa täcken då de ju går sönder hela tiden, förutom till Clarinett som ju är rädd om sina egna täcken i alla fall!

Nu ny dag med dressyrträning på schemat!

Var sol när jag red Clarinett, dock försvann den när jag skulle fota... 

Kayden i töm, och i sol! 

Var och gosade lite med Bob också! 


Bobs kompis Fixar! 

Chokladen i mörkret efter sitt pass! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0