Hällregn, sol och dimma!

Idag har vi hunnit med många väder, först hällregn på förmiddagen, sen sol (faktiskt kom solen fram innan det hade slutat regna) och på kvällen så tät dimma att det knappt gick att se de som red!

Jag ändrade mina planer när det hällregnar på förmiddagen, kan säga att jag sänkte målen för dagen lite, kände inte för att stolpar hage i ösregn. I stället en lugn förmiddag och sedan började jag rida. Chokladen var först ut och då regnade det fortfarande lite. Samma upplägg som i tisdags och hon kändes så fin! Jag hoppas att vi är på rätt spår nu!

Sen red jag ut Clarinett, hon fick trava på grusvägen, och red Movie i skogen. Sist ut var Forzett som jag longerade, planen var enligt Nolberga men Forzett hade andra planer så vi kom inte så långt. Sen blev det middag och i väg på några lektioner. Nu kväll och ladda för Ica i morgon! 

När jag var klar med Chokladen så hade solen precis tittat fram! 

På väg ut med Clarinett, vilket väder! 

Tillbaka vid stallet efter Movies skogstur! 

Forzett börjar bli riktigt fin i kroppen! Men hon fäller massor och har ingen vinterpäls alls ännu, är som att hon tror att det ska bli sommar och sätter sommarpäls? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0