Inventering!

Då var årets inventering gjord! Även fast vi stundvis poppade musik och surrade så är det rätt tråkigt! Dessutom får jag så ont i ryggen av att stå så där mycket, men ett år kvar till nästa gång nu!
 
Red på morgonen, planen var att rida Clarinett och ta Chokladen som handhäst men det var så stökigt i skogen, en som gick med stavar, en hund som släppts lös och det blåste, att jag redan innan bestämde mig för att bara ta Clarinett. Och när jag stod och tränsade så började hästarna i hagen att dra runt, Clarinett blev lite uppspelt och ganska snart såg jag anledningen till att de drog då det gick en älg typ 10 meter i från hagen! Men vi kom i väg och red en sväng utan störningar!
 
Sen skjutsade Nisse upp mig till Ica och jag jobbade 11-22.30,fullt tillräcklig arbetsdag! Sen nattade jag och Linda hästarna och satte täcken på ett par av dom, sen var det bara att sova!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0