Vintertid!

Jag har verkligen jobbigt med mörkret så här års och när man ställer om till vintertid är det ju rent konkret kört och det gör mig både trött och deprimerad, fast det var jag ju redan innan!
 
På morgonen i dag så red jag Chokladen, hon börjar verkligen kännas bra nu, i dag trots att det var ett tag sedan jag red. Hon gick i töm sist och det var innan Ulrika och innan hovslagaren. Sedan repeterade jag pallträningen med Zayats, inget nytt i dag eftersom det förhoppningsvis blir mycket nytt nästa gång. Men jag kan kliva upp i stigbygeln från pallen, trots att det i dag stod en hästtransport vid stallet. Tror att hon är redo för att börja hängas och sittas på!
 
Sedan i väg på lektioner, i dag var det en hel hög som red! Jag hämtade även upp min lagade töm, och fick prata lite sadlar vilket alltid är roligt, innan jag åkte hem och gjorde mat. Träffade Linda i stallet när jag nattade dom så hon hängde med på kaffe och så blev det ändå en ganska sen kväll, trots vintertid!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0