Söndagsteori!

Intensiva dagar avlöser varandra!
 
Igår morse så började jag med att byta lampa på bilen, skulle ju ha bytt båda men var lite stressad så det blev en nu först. Sedan hann jag rida både Zippin och Clarinett innan jobbet. Zippin lufsade jag runt lite på banan, och Clarinett gick ett kort men intensivt pass med mycket galoppjobb.
 
Efter jobbet så gjorde jag snabb mat och sedan åkte jag och Linda till Liden och en av mina elever. Där skulle jag ha teorikurs med rubriken: Att bygga från grunden - vad är grundridning och varför är den så viktig? Vi blev bjudna på fantastiskt fika, bubbel, ost och kex, själva kursen gick också bra. Sedan hem och fodrade, och sedan gick jag och la mig direkt!
 
Äntligen en bild på Zayats som kom i fredags. Tycker ni att hon ser ut att vara fotad i underläge så beror det på att jag fotade från ryggen på Clarinett! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0