Nya grannar!

Tycker inte om att dagarna är så här korta, jag hinner ju ingenting!
 
I morse flyttade jag Lycka och Zayats till deras vinterhagen, råttorna (visade sig vara två stycken) är borta och vattenbaljan tvättad. Den som tyckte det var roligast att de fick ny hage var Lemonaden som tillsammans med Szum busade runt ordentligt i glädje över nya grannar!
 
Sedan red jag lite dressyr med Chokladen och Clarinett, Chokladen var inte på hugget och jag misstänker att det är de stora förändringarna i kroppen som gör det. Clarinett fick jobba med skänkelvikningar i mängder och sen lite fattningar med lång hals och låg form.
 
Sen en snabbfika innan jag åkte upp på byn och hade lektion med Sanna. På vägen från henne var jag in en sväng på jobbet och drack en kopp kaffe innan jag åkte hem och lagade mat. Kvällsrycket i stallet bestod av att jag tog först Szum i töm och sedan Bea åt Linda. Vi testade lite annan tömsättning på henne i dag, framförallt i galoppen och hon blev väldigt fin! Sen nattning i båda stallen och nu sova!
 
Lycka i sin nya hage!
 
Szum i full fart!
 
Och Lemonaden i samma fart!
 
Zayats spanar in nya kompisar i hagen bredvid!
 
Lemonaden! Jag tycker att hon redan ser dräktig ut, hon är väl typ på 125 dyn nu. På nästa bild syns det väldigt väl!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0