Klämdag och semester!

Äntligen en veckas semester från Ica! Jag behöver verkligen det nu, känner mig sjukt stressad över allt just nu!
 
Eftersom det var klämdag i dag och många lediga så blev det mer jobb för oss på Ica. Det var väldigt lugnt på förmiddagen men mitt på dagen ungefär samtidigt som regnet slutade, kom alla på samma gång! Alltså typ som vanligt!
 
Efter jobbet så hade jag ingen inspiration till att laga mat så det blev äggmackor till middag. Sedan red jag ut med Clarinett och hade Lemonaden som handhäst, inte ridit med handhäst sedan jag åkte av i februari när Clarinett blev arg på Dajmen. I dag gick det bra, men det är verkligen fullt upp att hålla reda på två hästar, Clarinett blev ordentligt sur en gång men jag var beredd, och det var även Lemonaden så det gick bra. Sen longerade jag Wasabi lite på banan och tränade visning vid hand. Märks att hon både är starkare och har mer kondition än för en månad sedan eller så, däremot verkar inte visarens kondition bli bättre...
 
Lemonaden och Clarinett på tur! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0