Onsdag!

Fina dagar nu, så härligt med vårvinter. Kallt i morse men redan mitt på dagen var det plusgrader igen!
 
Jag longerade Zippin i morse. Tänkte egentligen rida men hon var så sur när jag borstade att jag ändrade planen, hon fäller rejält och jag tror att det spökar för henne. Hon fick både trava bommar och hoppa lite i linan. Sedan red jag Chokladen på slingan, hon fick trava och galoppera bort lite energi. 
 
Sen Ica, hem och snabb middag med färdig pulled turkey som vi åt i tortillabröd med sallad och salsa. Så gott! Sen till stallet och tog Juliette i töm åt Paula, nattade hästarna och nu har vi en granne på kaffebesök.
 
Passade på att fota Chokladen lite när jag borstade i dag. Bra att ha bilder att kunna jämföra med sen!
 
Lite annorlunda vinkel!
 
Vänster bild är sedan förra våren, kanske april? Och höger bild i dag. Ser ni någon skillnad? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0