Midsommarveckan!

Midsommarveckan är igång! Mycket varor, mycket kunder och fullt ös på jobbet, dessutom började vi med sommaröppettider igår!
 
Så jag red på morgonen, red ut Clarinett och tog Grå som handhäst och travade på grusvägen. Sen jobbade jag till vi stängde klockan 19, direkt till stallet där Linda mötte upp och jag hjälpte henne att rida Szum. Tanken är att hon ska hjälpa mig rida honom lite nu när Bea är på betäckning. Han är inte helt enkel, speciellt nu när han går så lite - han skulle verkligen behöva jobba lite mer!
 
Sen följde Linda hem och drack kaffe medan jag gjorde en sjukt sen middag, färdig potatisgratäng och rostbiff. Så sent blev det igår med, jag drömmer väldigt mycket på nätterna nu så det känns som att jag inte sovit när det är dags att vakna igen. I dag regnar det igen, nu tycker jag faktiskt att det räcker med regn ett tag!
 
Trötta flickor på måndagmorgon, Dajmen, Chokladen och Wasabi!
 
Grå vill helst gå bakom när vi är ute!
 
Innan avsittning!
 
Chokladen och Wasabi hade varit uppe en sväng men gick och la sig igen när jag red. Dom var nog verkligen trötta!
 
Linda rider Szum! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0