Söndag!

En dryg vecka, längre kunde jag inte hålla mig från att testa att rida med armen!
 
Blev en lugn dag igår, vilket nog behövdes. När hästarna var kollade på morgonen så åkte jag, Linda och Sanna på Hammarn och en typ hästloppis, en tjej som sålde ut alla sina hästgrejer. Det var tyvärr lite utplockat när vi kom men jag fick med mig tre täcken, ett par flappskor och några småsaker, allt till priset av vad ett av täckena brukar kosta begagnat.
 
Sen en mellanlandning med kaffe innan jag och Linda åkte ner till betet och skrittade ut med Clarinett och Grå. Grå brukar ju vara så väldigt lugn när jag rider med Clarinett, men hon kände nog av att jag var spänd, och i kombination med att det blåste ordentligt och hon inte var riden på 1.5 vecka gjorde att hon var ganska spänd. Vi skrittade ut en liten sväng bara och när vi vände tillbaka så slappnade både jag och Grå av, och nu har jag ju testat i alla fall.
 
Vi hann inte så mycket mer häst utan jag gjorde tacopaj av resterna från kvällen innan, och efter vi ätit åkte jag och hade några lektioner. Nu är det ny vecka och för mig sista veckan på jobbet innan semestern!
 
Innan ridningen, Clarinett och Grå.
 
Första ridningen med gipset! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0