Snöstorm!

Vilket väder det är, nu kör vi en snöstorm också när vi ändå håller på ! 30 grader varmare än häromdagen, så kanske inte konstigt att åskan gick nu i kväll?!? På eftermiddagen regnade det, som tur var övergick det i toksnö men då även blåst. Så nu är det jätteflingor, tung snö, blåst, drev och strömmen blinkar, blir spännande att se hur världen ser ut i morgon bitti!
 
Jag har jobbat, jag och Nisse åt på byn efter jobbet och sen i kväll så bara nattade jag hästarna. Hoppas på att de hittar något hö i all snö... 
 
På jobbet har det varit stressigt och rörigt, jag fick känningar av gallan på lunchen och blev dessutom dålig av stressen så snurrig och kände mig febrig. Fortfarande känner jag mig uppjäst men inte känt av gallan något mer, hoppas att det lugnar ner sig men jag är inte bara lite stressad av vädret så vi får se. Hoppas på lugnare väder i helgen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0