Istiden är här!

Kylan kom givetvis, ser ut som att den ska stanna över nästa helg!
 
I morse - 22 och det blev inget hästjobb innan Ica. Givetvis kollades dom, och vattnades, Grå fick sitt extra täcke och lite sånt men ingen träning. Efter jobbet så var det lite varmare, - 20, och jag tog Zippin i töm. Får leva med att det blir lite mindre gjort just nu.
 
Lyckades i stället ramla och slå knäet, och sen trampade en av Nisses ardennrar mig på foten när jag hjälpte honom ta in dom, dessutom mosade jag handen på dagen på Ica när jag drog en frysvagn, så det var kanske lika bra att jag inte försökte med något mer avancerat? Jag måste leva med att det inte blir så mycket gjort just nu när istiden ska hänga över oss ett tag!
 
Zippin i kväll, snö och - 20 grader 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0