Blåslagen!

Inte nog med att jag igår gjorde illa knäet, handen och blev trampad på foten, så lyckades jag i dag halka och åka kana nerför trappen när jag gick ut från jobbet! Nu är typ hela jag blåslagen!
 
I morse var det - 23 grader och jag longerade Dajmen innan jobbet. Efter jobbet, min lilla åktur nerför trappan och middag, så tog jag Lemonaden i töm och sen körde jag balar med bilen. Det gick rätt bra, så brudarna fick en bal och så körde jag upp en bal till Szums hage och ställt utanför. Min stackars bil får jobba hårt när alla traktorer är trasiga! Nu i kväll är det bara -18 och jag hoppas att det inte är kallare i morgon!
 
Lemonaden i kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0