Skärtorsdagen!

Igår skärtorsdagen och första april, men jag tror att jag klarade mig från att bli lurad! Tror jag i alla fall...
 
På morgonen tog jag Wasabi först, longerade några varv och satt sedan upp och skrittade lite. Fyra veckors ryttarvila men hon var så lugn och trevlig, dock bjöd inte underlaget till något mer än skritt för en vinglig unghäst. Förhoppningsvis är det bättre nästa gång så det blev ett väldigt kort pass. Sen fick Lemonaden gå ett lugnt dressyrpass.
 
Fika, ombyte och i väg på Ica! Skärtorsdagen brukar vara en av årets största säljdagar men vi hade nog en del av kunderna redan igår så det var inte så stressigt. Jobbade till 20,sen nattning av hästarna. Avslutade även denna kväll med vitlösbaguetter och röra från charken, denna gång laxröra. Även i dag väntar jobb, men vi slutar tidigare i dag som tur är!
 
Wasabis öron!
 
Men största delen av tiden ser det ut så här:
Hon grejar rätt mycket med bettet!
 
Efter avsitting! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0