Fredagsförberedelser!

Äntligen helg!
 
Jag har såklart jobbat i dag. Gjorde sen spaghetti och köttfärssås till middag innan stallet. Red dressyr på Chokladen som uppladdning inför morgondagens träning, kändes rätt okej men det finns mycket kvar att jobba med! Sen packade jag lite och Nisse kom och körde in en höbal, och sen hjälpte jag honom att köra in balar hos sig. Planen var egentligen att rida Grå också i kväll men det blev så sent så det får bli i morgon i stället.
 
Lyckades få loss den där plåtbiten som var lös i mitt däck eller hjul. Nu hoppas jag att det inte ska påverka att den är borta, men jag misstänker att den varit lös ett tag och att det är samma som lossnade på min förra bil, och förrförra, för de gick lika bra utan. Har även kollat oljan, glykol och fyllt spolarvätska. Så nu hoppas vi att inget annat av allt som kan gå fel gör det!
 
Chokladen i kväll!
 
Plåtbiten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0