Blåsväder!

Halvkallt och blåst igår, vinterjackan på kvällens lektioner, känns trögt med någon sommar tycker jag!
 
Jag red först Grå igår, hon kändes jättefin i allt utom höger galoppen som jag inte får till. Fick sedan lite feeling och byggde upp några små hinder, och så fick Dajmen hoppa dom i lina. Även Chokladen fick hoppa, först några språng i lina och sen uppsuttet, men hon kändes inte alls lika fin som dagen innan så hon kanske var lite matt i kroppen?
 
Tanken var att rida Szum men vädret, blåst och precis då regn, avskräckte och jag red Clarinett i stället. Hon fick skritta fram i skogen och sen lite dressyr. Sen mat och i väg på lektioner, hemma rätt sent men hann sortera lite papper i alla fall. Nu väntar jobbhelg och de säger att det ska komma sommarvärme i helgen, men det märks inte än i alla fall! 
 
Dajmen blev tvungen att jobbamitt i bästa frukostvilan! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0