Trimfredag!

Alltså jag har så fina hästar! Tre bra ridpass och jobbat 10-19 är väl ganska bra gjort på en fredag?
 
I morse innan jobbet red jag Grå, fortfarande regn och lite blåst. Nästan två månader sedan vi sist red på banan men det hade kunnat vara igår. Hon kändes jättefin och det var bara den där höger galoppen som krånglade. 
 
Sen efter jobbet så red jag Clarinett och Chokladen. Clarinett har gått väldigt lugnt sedan förra träningen, för snart 4 veckor sedan, eftersom hon varit lite off men i dag jobbade vi mycket med galoppen och hon kändes som vanligt. Sist ut Chokladen som blir lite spänd i kroppen av sånt här väder men som släppte bra efter lite galopp. Tycker att mina hästar är så fina att rida och ser verkligen fram emot några träningar nu!
 
Den Grå prinsessan på en blöt bana i morse, nu i kväll var det bara två-tre vattenpölar kvar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0