Måndag igen!

Morgonen började med regn men sen blev det faktiskt en riktigt fin sommardag!
 
Jag red dressyr på både Chokladen och Grå i morse, andra dagen i rad som höger galoppen fungerar på Grå utan problem. Jobbade sedan 11-19 på Ica. När jag kom hem gjorde jag snabbmat, stekte på kycklingspett som vi åt med potatissallad och tomater.
 
Trots den snabba maten var klockan över 21 innan jag var i stallet igen. Nisse slog på Clarinetts tappsko och sedan fick även hon gå ett litet dressyrpass. Nu är klockan snart midnatt igen så dags att sova. 
 
Klart att mattes prinsessor står under träden när det regnar! Dajmen och Wasabi i morse!
 
Grå efter ridningen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0