Skärtorsdagen!

Min påsk kommer nog att bli som mina påskar brukar vara, mycket jobb och mycket häst, alltså precis som vanligt oavsett Corona!
 
I morse började jag med hästarna, tömkörde Wasabi först. Började på banan men sedan gick vi ut från banan och styrde runt träd i skogskanten. Efter henne red jag Chokladen, som först fick skritta runt träd och sen trimma lite på banan. Min bana har inte riktigt tinat av än (är så segt!!), så i dag höll vi oss mest på volt och jobbade med övergångar. Sedan dök Linda upp i stallet och vi lastade Bea och körde henne till Nisse för att skos.
 
Jag åkte dock i stället på jobbet där vi hade först kvällsöppet och sedan utlämning av varor till de som beställt efter stängning, så blev en sen kväll även i kväll innan stallet var klart. Lite lugnare skärtorsdag än vanligt på jobbet men ändå marginellt och tidigare i veckan har det varit mer, blir intressant att se hur resten av helgen blir.
 
Glad påsk till er!
 
Chokladen med vind i manen innan avsittning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0