Långkalsonger igen!

I dag var det dags att dra på långkalsonger igen, och i morse frost, det går onekligen mot kallare tider!
 
Igår jobbade jag på Ica, jag stängde men Linda och jag hade bestämt att vi skulle rida efter och skulle träffas klockan 19 för att hinna ut innan värsta mörkret. Precis innan stängningen klockan 18 kom två kunder in och de handlade i över 20 minuter, så 18.30 kom jag från jobbet!  Trots detta hann jag hem, byta om, fika och vara i stallet strax efter 19! Och vi hann både i rida iväg och komma tillbaka innan det var kolsvart! Jag red Lilla Grå och Linda red Bea, vi travade på en skogsväg och det blev en bra tur.
 
I dag jobbade jag först Lemonaden och Szum i töm. Lemonaden visade inga tendenser till gjordtvång utan var som vanligt, nu ska jag inte säga något innan jag ridit men det kändes bra. Sen skrittade jag Chokladen i skogen och där är det ju ganska besvärlig terräng i vanliga fall och nu igenväxt av sly, vi har ridit där för lite i sommar!
 
Hann måla lite innan jag stekte hamburgare till mat och sen i väg på lektioner, kom faktiskt hem i hygglig tid och nu blir det tidig kväll!
 
Vi hann innan mörkret igår trots allt, hyffsat ljust när vi red i väg!
 
Chokladen efter sitt ridpass i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0