Valborg!

I måndags var jag mest frustrerad och uppgiven! Beroza plockar av sig bandaget hela tiden och lyckades även rulla fast i boxen på dagen när Linda var där,  hon kpm upp själv men rev upp såret. På måndagkvällen gjorde jag, Nisse och Paula ett gemensamt ryck och gjorde ett bandage med hängslen för att hålla det på plats, satt kvar en dryg timme... Men hon är pigg och efter att ha pratat med veterinärstationen igår morse känner kag mig lugnare, och igår gjorde jag en liten hage till henne och då blev det betydligt lugnare!
 
Igår fixade jag hagar på förmiddagen och flyttade runt hästarna. Så nu har alla hästarna lite torrare och roligare hagar, i alla fall ett tag är de torrare och roligare... Efter litr fikapaus så longerade jag galopp-programmet med Szum, longerade Dajmen med bett och träns under sidepullen och red Lemonaden. Sen åt vi på byn och var till några vänner en sväng på kvällen!
 
Nu ny dag och nya utmaningar!
 
Det här fungerade inte... Men igår satt det lite bättre så jag har hopp i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0