Lite ledigare!

Ledig dag igår men mycket att fixa inför helgens kurs.
 
Började med att tömköra Lemonaden, först lite trav på volt ute i gräset och sedan fortsatte vi ut på ett hygge så hon fick lyfta på benen och jobba med hela kroppen, det fick även jag som gick bakom!
 
Sen upp på gården där jag byggde om de provisoriska hagarna och gick igenom de permanenta och bytte stolpar och isolatorer. Red Szum i hagen bakom gästhuset eftersom jag släppt Beroza på banan för att beta av där. Sen kom Miroques familj på besök  och jag passade på att tömköra honom då, även han fick jobba i hagen. Det gick lika bra att tömköra honom i en jättestor hage som på banan så nu ska vi börja tömköra lite i skogen. 
 
Middag och besök av Nisses systerson med barn som tittade på hästarna innan jag och Linda red upp Bea och Grå till gården inför helgen. Glass med lakrits och chili smak, låter skumt men jättegott, fick avsluta dagen! Jag har under dagen även hunnit skriva helgens teoripapper, så lite är gjort men mycket kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0