Uppesittarkväll!

God jul alla läsare!
 
Igår var det sista rycket på julhandeln på Ica. Men jag började i stallet, red Chokladen som fick gå lite runt träd och sen lite lätt dressyr och så red jag ut Clarinett i skogen. Sen till Ica där vi hade kvällsöppet. När kom dit var det totalt kaos, som höll i sig några timmar! Kö till båda kassorna, kö i posten, kö till charken, varubilen hade precis kommit så vagnar överallt men tomma hyllor... Som tur var så lugnade det ner sig sen efterhand och på kvällstimmarna var det lugnt. 
 
Sen snabb nattning av hästarna och så Bingolotto resten av kvällen. Jag gräddade baguetter och så åt vi de röror vi köpt på Ica, laxröra och räk och kräftröra. Verkar inte som jag vann någon bil, men jag missade ju början av programmet så hoppet lever än!
 
Från min och Clarinetts skogstur, är i alla fall lite mer snö i skogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0