Långfredag!

Tur att långfredagen är lång så man hinner lite!
 
Jag började på morgonen innan jobbet med att göra bakbromsträning med Lilla Grå och rida dressyr på Clarinett. Jobbade mest med att försöka sitta rakt och mittöver, känner mig ännu skevare efter avfallningen, men hästen är fin!
 
Verkligen fullt ös på jobbet och efter jobbet snabba ryck med mat för sedan väntade löshoppning! Jag, Linda och Paula höll på och den här gången var Bea lite mer taggad! Men Chokladen var ännu mer på g, hon var ju inte med sist och hade mycket energi, hoppar däremot som en katt! Dajmen hade lite mer koll på läget och var jättefin, med Beroza fick vi testa lite med avstånden för att få det perfekt för henne, hon hade också lite mer koll på lägey denna gång. Sist ut var Wasabi, första gången hon gör något liknande och hon var jätteduktig. Fattade snabbt och rör sig trevligt och i uppförsbacke! Hon fick mest springa runt i ringen och sen hoppa ett räcke på typ 50 cm, men det känns lovande!
 
Linda och jag avslutade kvällen med lite fika här och nu väntar en ny dag på Ica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0