Sista september!

Nu är det svårt att förtränga att det är höst och inte sommar längre, i morse var halva gården vit av frost! Och jag har haft långkalsonger hela veckan!
 
Full fart även i dag. På förmiddagen var jag i väg för några lektioner och red två hästar. Sen matpaus hos Nisse innan mina hästar, först red jag och Paula ut med Clarinett och Minna. En tur med mycket trav och en ganska trött Clarinett. Sen fick Chokladen jobba i töm och jag har adrig sett henne så fin! Har hänt massor med henne sen massagen! Och sen kom Linda och vi red ut och galopperade Bea och Lilla Grå i skogen innan det blev kolsvart. Bea lyckades trampa av sig en halv (!!!) sko så jag fick använda mina hovslagarskills när vi kom tillbaka. 
 
Följde med Nisse och köpte hundmat, och lite godis, men sen dusch och tidig kväll då jag haft både huvudvärk och ont i ryggen mest hela dagen. Undrar om jag håller på att bli sjuk?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0