Unghästar och Ica!

Jobbade på Ica igår 11-20, behöver jag ens skriva att det var kaos, varmt, rörigt och sjuk personal?
 
Innan jobbet så arbetade jag unghästarna. Först Countach som jag kunde skritta runt lite på banan, svänga åt båda håll, stanna och starta. Fortfarande lite försiktigt men definitivt åt rätt håll! Sen fick Ruslan göra samma, men lite kortare sträcka eftersom det var första gången han gick utan ledare. Många stopp och start, gick jättebra!
 
Efter jobbet så red jag och Linda en sen tur med Chokladen och Bea. Chokladen var först väldigt irriterad av bromsarna men efter att vi hade travat en massa hade bromsarna antingen dragit eller så hade hon glömt dom... 
 
Nu ny dag och dålig sömn i natt, blir förhoppningsvis bra ändå i värmen!
 
Ruslan efter sitt jobb!
 
Från kvällsturen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0