Ännu mer söndagsjobb!

Ännu mer jobb i dag!
 
Tömkörde Countach och Szum innan jobbet. Countach har verkligen accepterat tömkörningen nu och jag kan gå helt bakom, ha tömmen runt rumoan, göra varvbyten och i dag började vi med travjobb i töm! Man får komma ihåg att jag knappt kunde gå bredvid på höger sidan i början. Szum behöver mest komma igång i kroppen och hitta muskler och styrka igen, mycket kropp som ska igång!
 
Efter jobbet så åkte jag direkt och hade lektioner och jobbade hästar och sen var det bara att natta mina hästar kvar. Och i dag blev det en ännu senare middag än igår, gjorde pizza med gårdagens rester och den var nog inte klar förrän vid 22... Bättre sent än ingen mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0