Shoppingdag!

I dag började jag nere hos unghästarna med att byta ut stolpar och stabilisera upp deras hage lite. Inte för att Lemonaden bryr sig im det men det kanske håller de andra inne i alla fall! Självklart började det ösregna så jag var blöt innan det var klart, inte det bästa utgångsläget för att rida...
 
Jobbade i alla fall Szum och Lilla Grå i töm, Szum var stel så det passade honom bra. Sen red jag ut Clarinett och galopperade uppför backarna, hon var väldans pigg i dag trots vädret. 
 
Sen var det bara att duscha, eftersom jag var genomblöt, fika lite, plocka upp en kompis och åka till Sundsvall. Jag hade en väldigt begränsad budget så jag köpte i princip bara stängsel, tror det blev en duschcreme och en påse tekakor utöver, så inte speciellt rolig shopping men då har jag ju att göra i morgon! 
 
Hemma igen var det kväll och vi fikade lite, hade lite hästsex och nu sova. Så det var den dagen det!
 
Clarinett i dag!
 
Och en bonusbild på världens sötaste Holger!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0