Fastkilad!

Alltså man vill ju inte ropa hej innan man hoppat över bäcken och allt det där, men det gäller ju att glädjas över det lilla också. Och i dag har Lemonden hållt sig i hagen hela dagen!!
 
Annars så har jag jobbat på Ica, bara en dag kvar där nu innan semestern! Efter jobbet gjorde vi tacos och sen red jag och Linda. Vi red ut med Tant och Lilla Grå. Var ju ett tag sedan hon var ut men det gick jättebra, i alla fall till och börja med. Det ligger ett stort träd över stigen så vi har trampat upp en stig runt det, där snubblade hon till, och sen stannade hon och ville inte gå. Jag drev på tills Linda sa -hon sitter ju fast! Samtidigt som jag hoppade av så kom hon lös, dock satt skon kvar fastkilad mellan två rötter!! Jag lyckades få fram skon och är väldigt glad att det gick bra allt! Sen fortsatte vi turen utan fler incidenter! Jag red även Szum lite travjobb och sen har jag fakturerat också. Effektiv lördagkväll!
 
Trötta brudar i morse!
 
Trött Tant!
Trött Clarinett och en trött Dajm i bakgrunden!
 
Småsömning Grå!
 
Från våran skogstur, med skon i handen i stället för på foten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0