Snart jul!

I vanlig ordning blir ju sällan saker som man tänkt! Stallskötaren på ridskolan var sjuk så jag åkte dit lite tidigare och mockade och gjorde höpåsar. Och då hann jag ju inte lika många hästar hemma som planerat, men det ger sig på sikt.
 
Jag hann i alla fall Zebbe, Elise ledde mig en lite längre sväng runt gården så han fick prova bära mig en lite längre sväng och på lite olika underlag och så. Han känns redo för nästa steg nu, förhoppningsvis får ni läsa om det redan i morgon eller fredag! Sen red jag och Elise ut med Clarinett och Gandalf, innan mat och ridsklan. Nu är jag lika trött som alltid, så god natt!
 
Försökte ta en fin bild på Zebbe efter ridningen, här är resultatet!
Närbild!
 
 
Och från ridturen sen:
Det kom lite regn i dag med, inte okej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0