Inflyttade!

I dag har det verkligen känts som måndag! Lång dag har det varit dessutom!
 
Först Ica hela dagen, varmt, stressigt och rörigt! Sen hem och red, och fixade med hagar! Mina unghästar bestämde sig i dag för att flytta in till de andra stona, Elise skickade en bild till mig på eftermiddagen men det verkade lugnt så de får gå kvar. Tyvärr hade de inte stängt hagen efter sig när de flyttade in så när jag och Malin kom ner på kvällen för att rida var Tant och Clarinett borta. Som tur var så var de inte längre bort än att de hördes tramp, frustningar och tuggande. Så vi fick börja med att laga hage och fånga in rymlingar! 
 
Sen red vi nerför backarna till älven! Men jag vet inte om Malin var lika förtjust i den ridvägen som jag, även fast Clarinett kämpade på bra i backarna. Får väl se om jag får med mig henne ner där någon fler gång! 
 
Bilden som Elise skickade i dag med unghästarna och stona i samma hage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0