Oproduktivt!

Nu har det varit två oproduktiva dagar i stället. 
 
Igår efter jobbet, där vi fortfarande dras med sjuk personal och sjuka barn så vi inte är någon extra trots julruschen, så red jag Szum. Det kändes bra men han blev snabbt trött. Och så packade jag allt till dressyrträningen i dag. Sen fick jag hjälp av en kompis att ta in Nisses hästar och efter det blev ddt fika och surr.
 
I dag var det meningen att jag skulle åka på dressyrträning på kvällen men det regnade, och var -6 grader, när jag åkte från jobbet så jag tordes inte åka. Nu blev det inte så halt men det var ju svårt att veta då, kändes dumt att åka 10 mil, ensam och sent på kvällen, så ingen träning. Blir rätt less! Dessutom har min förkylning tagit ny fart så i stället för att göra något kreativt så hjälpte jag till att mocka åt Nisses hästar, åt och sen sov! Jag får nog försöka ta nya tag med allt efter jul, nu känns det mest som jag får jag som mål att överleva, och jobba... Men bara en vecka kvar till jul nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0