Unghästar på tur!

Först Icadag och sen full fart hemma! 
 
Först red jag Rosetta. Vi red lite på banan först, jag hade fullt upp med att hålla henne fokuserad på mig och inte de intressanta hästarna i hagarna bredvid banan, och sedan satt jag av och tränade lite häst vid hand. Det kändes bättre än när vi började träna det ifjol men inte lika bra som på Wången sen så vi får nog träna lite mer, men det hinner vi ju än!
 
Sen hann jag precis sadla Pavel innan Malin åkte in på gården, hon hjälpte mig så att jag kunde åka lite på honom i dag med. Det gick lika bra i dag! Sen åkte vi ner till betet och red ut med Clarinett och Lilla grå! Det gick bra att rida ut med de två unghästarna även om bjudningen svajade lite emellanåt, speciellt är vi red förbi unghästarnas hage för där ville de gärna stanna och prata med sina kompisar! Men en galopp fick vi till i alla fall så nu har jag galopperat två gånger på Lilla grå utan dramatik!
 
Nu ladda för mer Ica och mer ridning i morgon!
 
Här kommer en bild på Besten som jag glömde lägga in igår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0